czwartek, 16 października 2014

Zajęcie

Ponieważ mam nawał obowiązków, a wiąże się z tym mało czasu Wrzucam zdjęcia. Mam nadzieję, że się spodobają ponieważ fotografia to coś czym chciałabym zajmować się na co dzień. Niestety tego marzenia na razie realizować nie mogę więc dziele się z nim tutaj i teraz :)
Miłego oglądania.




Co do kolejnej tury zdjęć, na sesję wybieram się mam nadzieję we środę zaraz po praktykach.
Nieczęsto udaje mi się na nie wybrać, a gdy mam już ustalony grafik zaraz coś strzela i plany szlag trafia więc uważam, że najlepsze sesje to te które wychodzą spontanicznie.



 



Małe pytania. Jakie chcielibyście zobaczyć zdjęcia? Jakiej tematyki? Dość nietypowe  do tego tematu, ale jakich lubicie Aktorów i w jakim serialu / filmie? Czekam na odpowiedzi w komentarzach  :) 






Pozdrawiam Tygryski 

9 komentarzy:

  1. Pytalas o obserwacje , ja juz ;)

    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zdjęcia :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, ogólne świetny blog :)

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam! Obserwacja za obserwację? :*
    http://indivv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia śliczne :)
    Obserwuję.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również chciałabym się zajmować fotografią na co dzień <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń