środa, 24 września 2014

Kawa, a zielona herbata

Nic nie pobudza do życia tak jak dobrze zrobiona kawa..No i  do tego z mlekiem. 
Do pewnego czasu byłam maniaczką kawy. Dziennie wypijałam do kilku kubków. Dziś? nie pijam jej w ogóle. Zastąpiłam ją zieloną herbatą Tak ludzie zielona herbata to jest to <3
Powody dla których lepiej pić zieloną herbatę niż kawę :


   1! Zielona Herbata nie wypłukuje żelaza !  ( Żelazo dobra rzecz chcesz mieć zdrowe włosy i nie chcesz aby się łamały ? Pij Herbatę ! Odstaw Kawę! )


  2!  Flawonoidy i kofeina, zawarte w zielonej herbacie, usprawniają metabolizm i wspomagają spalanie tłuszczu.

 Picie pięciu filiżanek zielonej herbaty dziennie może spalić 70–80 kalorii.


  3!  Łagodzi kaca! 


  4! Regularne picie zielonej herbaty może zapobiec chorobom zębów i dziąseł (pod warunkiem, że nie słodzimy herbaty cukrem!). 


  5!  Częste picie herbaty zmniejsza ryzyko raka u palaczy


  6!  Ma wiele ciekawych smaków
  7!  Jest naturalna 


  8! Świetnie nawadnia organizm  


 
  9! Twój dentysta ucieszy z faktu, że odstawiłaś kawę ;)


Cóż dlatego też od ponad roku nie pijam kawy choć szczerze mnie do niej mocno ciągnie.!
Lecz moim tak zwanym nałogiem jest teraz zielona <3


A Wy? jakie macie swoje "nałogi" ? :) 


11 komentarzy:

  1. Ooo nie wiedziałam, że zielona herbata ma aż tyle zalet!:) Może się skuszę i zacznę pić. Moim nałogiem są papierosy;(
    +Obserwuję i liczę na rewanż:)

    http://hopemymiddlename.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm zachęciłaś mnie do picia zielonej herbaty, ale kawy pić nie przestanę :D ahah :) Pozdrawiam, i zapraszam do siebie, buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kawę ale tylko rozpuszczalną :) Nie smakuje mi zielona herbata :) Ale żeby mieć ładne włosy piję często pokrzywę ze skrzypem polnym :) Fajny blog :)

    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    Jeśli się zdecydujesz, to zaobserwuj mojego bloga i napisz mi o tym w komentarzu, a ja się odwdzięczę <3

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię czasem wypić zieloną herbatę :)

    obs/obs?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :*
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zielona herbate;) pytalas o obserwacje zacznij a ja sie odwdziecze ;)
    http://weerka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za zieloną herbatą :/ Wolę owocowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomimo tych wielu dobrych slow na temat herbaty i tak zostaje przy kawie, ale milo bylo sie czegos dowiedziec :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pijam zieloną herbatę 2-4 razy dziennie <3 kocham ją <3
    Pytałaś o obserwacje, ja już. Czekam na uczciwy rewanż <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, bardzo ładny blog, masz świetne pomysły na posty :) Obserwuję i mam nadzieję na rewanż <3

    Zapraszam do mnie, obserwuję moich obserwatorów
    http://ola-olaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń