poniedziałek, 15 września 2014

cytaty, myśli, senencje, historie

Na początku miłości trzeba chodzić bardzo ostrożnie, dopiero później można się puścić pędem przez pola prosto w objęcia ukochanego, kiedy ma się pewność, że nas nie wyśmieje, jeśli się potkniemy

W życiu jest jak u mnie z tym re­mon­tem: ni­by chce­my, żeby coś się zmieniło, ni­by kręci­my się w kółko, nie wiemy co począć, ale jak przychodzi czas na zmiany, to pier­wsze po­ja­wia sie prze­rażenie i chęć wy­co­fa­nia się..... in­stryn­kt ucie­czki...dla­te­go tak niewielu z nas ma od­wagę na praw­dzi­we , kon­struk­tyw­ne dziala­nia, na burze­nie, niszcze­nie i bu­do­wa­nie od no­wa.... ciągle ma­my początek ro­ku, ciągle jest dob­ry czas,ze­by zaczy­nac...cos no­wego

Chciałabym powiedzieć Ci tylko tyle, że mocno Cię kocham. Jesteś podły tak. Jesteś egoistą tak. Jestęś ròwnież słodki, kochany. Masz śliczne oczka. Masz charakter, który u innyh by mnie odpychał, ale w twojej osobie bardzo mi się podoba. Jeseś moim przeciwieństwem choć wiele nas łązy. Tak to pokręcone wiem. KOCHAM twoje perfumy, Kocham twoje koszule no i poprostu kocham Ciebie.

Czuję się podle..lody w lodówce.. ja pod kocem..chyba je zaproszę

Gdy zgaśnie słońce, a na niebie pojawią się gwiazdy. Na stole pojawi się obrus. Dwa talerzyki i kieliszki. Wiesz co wtedy się stanie? Będe szczęśliwa bo będziesz obok. Jo i tyle w sumie to sie stanie.

Tęsknie, kiedyś było znacznie prościej - Ja też, a pamiętasz jak kiedyś myślałyśmy, że właśnie teraz nam będzie lepiej? - haha..byłyśmy głupie

Jest dla mnie tym co najlepsze. Choć czasem się coś pier**li. Tak chyba mogę przyznać racje. Niektórzy są tylko wtedy kiedy jesteś im potrzebna. Kiedy ty potrzebujesz ich. Zachowują się tak jakby ich nie było. Dlatego bardzo cieszę się z faktu, że te 3 może 4 osoby są przy mnie. Nie odzywałyście się do siebie od czasu gimnazjum ile zleciało cztery lata? I proszę znów znajomość obudowana. Właściwie można powiedzieć przyjaźń dziękuje Olu. Kto następny a no tak NIcole. Znamy się te 8 lat choć różnimy się wiekowo zawsze potrafimy się jakoś dogadać czy pośmiać. Marta..Strasznie tęsknie. No i Piotrek. czyt . Roszu choć wole nazywać go misiem. Nie mogę niczego innego powiedzieć jak słowa kocham Go.

Ludziom przytrafia się to, co się przytrafia, a nie to, na co zasługują. - Dr House


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

21 komentarzy:

  1. Fajnie tu! ♥ Będę częściej wpadać!
    + jeśli klikniesz w banner sheinside to zareklamuję twój blog w następnej notce!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hm, w ciekawy sposób to przedstawiłaś, ładniutko
    zapraszam na mojego bloga, może obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. w fajny sposób jest to opisane :) ciekawie tutaj :D ja już obserwuję :))
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne cytaty, najlepszy Housa :p

    Ja już obserwuję;) i czekam na Ciebie.
    http://www.lady-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytałaś o wspólną obserwację zacznij na pewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytalas o obserwacje..ja juz Cie dodalam:)
    Jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwujemy?
    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe cytaty :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe cytaty :) Jeśli masz ochotę na obserwację, zacznij u mnie i daj znać w komentarzu, a ja się zrewanżuję :))

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne cytaty :)
    proponowałaś obs ja już teraz ty :)
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne cytaty ! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promujący!
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatni cytat bardzo prawdziwy.
    Swietne teksty ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post :)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe cytaty! :)
    Zaprosiłaś mnie do siebie i zaproponowałaś wzajemną obserwację, także ja jestem za, dodaję do obserwowanych i w takim razie czekam na rewanż ! :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny post tak przyjemnie się czytało
    super blog, z chęcią obserwuję i liczę na rewanż
    zapraszam

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne cytaty.! :)
    ps. z Bytomia pochodzi mój ukochany. ;D

    pytałaś o wspólną obserwację. jestem na tak. :)
    zaobserwowałam. liczę na uczciwy rewanż. :)

    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post i blogg!:)
    Pytałaś o wspólną obserwację, zacznij a ja na pewno skończę..,
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń