środa, 16 lipca 2014

pytania

Tak więc, czasu zbyt ostatnio nie miałam więc wrzucam co mam dopiero teraz.- Remont mieszkanka. Mój pokój w końcu stał się szary <3 Tak więc, odpowiadam na pytana.

1. Ile znaczy dla Ciebie Twój blog? Umiałabyś z niego zrezygnować?

Blog znaczy dla mnie dużo. Na pytanie dlaczego odpowiem słowem Przyjaźń. Tak trochę dziwne, ale tak. To właściwie przez przyjaciółkę w końcu podjęłam się blogerstwa. Wcześniej miałam go pod inną nazwą. tak więc.. nie potrafiłabym zbytnio z niego zrezygnować.

2. O czym najchętniej piszesz posty?  
 
Hmmmm O tym co robię, a raczej kocham, o sobie, rodzinie , przyjaciołach, pasji, fotografii, kosmetykach, strojach, wypadach


spodenki Stradivarius, baletki diverse 


3. Co najczęściej ubierasz? Jaki styl lubisz? Może dodasz zdjęcie ulubionego letniego outfit'u?  

Latem krótkie spodenki i topy jak w poście niżej i niżej.. Z tą torbą nigdy się nie rozstaję, jest nie odłącznym elementem mojego otfit'u to samo tyczy się bransoletek

                         

                                                                                        bransoletki, SinSay, listek Avon

  4. O czym marzysz? Co pragniesz najbardziej?

Marze o tatuażu. Właściwie o trzech. No i prawdopodobnie za rok będę je mieć :) (mam taką nadzieję)

łapacz snów
Zszywka.pl chyba poznajecie :) zapraszam http://zszywka.pl/u/alexxandra



Własnym mieszkaniu bo domy mnie przerażają. Tak mogę odwiedzić kogoś w domu i przenocować przez noc czy dwie, ale o zamieszkaniu w domu po prostu mowy nie ma. Tak za dużo horrorów. Poza tym od małego marzyło mi się mieszkanie duże możliwe że 2 piętrowe, choć najlepiej na poddaszu, gdzie miałabym swoją wysepkę w kuchni czy siedzenie na dużym parapecie.





5.Boisz się igły, tzn. szczepień, poboru krwi?

Igły, wenflonu. tak .. Co jest bardzo chore przy marzeniu o tatuażu gdzie ta igła musi zrobić ich aż trzy ! tak życzcie mi powodzenia.
6. Zdarza Ci się tęsknić za szkołą w czasie wakacji lub ferii? 

Nie! W tym roku skończył się tok mojej edukacji w liceum ;D teraz czekam na wiadomość o przyjęciu na fotografię <3

7.Czy blog zmienił coś w Twoim życiu?

Cóż. na pewno się nie nudzę tak? :D Tak szczerze to nie. Przynajmniej na razie.

8. Jesteś otwarta na nowe znajomości?
 
Dobrze mi w swoim małym gronie. Mam swoich parę kochanych osób, a jest ich sześć. Nigdy nie potrafiłam wyjść na jakąś większą imprezę. Wolę raczej spotkanie w wąskim gronie. Nie odpycham ludzi jeżeli o to chodzi. Ludzie zazwyczaj przychodzą do mnie choć nie wiem dlaczego naprawdę. Lubię poznawać ludzi, nie często udaje mi się ten kontakt utrzymać dlatego to cud, że te parę osób jest ze mną od 9 lat czy od podstawówki..



9. Gdzie najchętniej robisz zakupy? Co najczęściej kupujesz?

CIUCHY : 

Uwielbiam po prostu kocham Stradivarius - spodenki, marynarki, buty. Zakochałam się też w Sinsay z racji na niskie ceny i piękne bluzeczki oraz biżuterię : bransoletki, kolczyki, topy, torby.
Oraz mało na pewno dla was znany sklep Panda jest to miejscowy najprościej mówić sklep "ala chiński "jak to mówię. Jest tam wszytko, najczęściej kupuje tam staniki za 30 zł. Tak za 30zł i co do wytrwałości są leprze od jakiekolwiek drogiej firmy choć uwielbiam Triumf. Co jeszcze o mam spodnie. Jeżeli chcecie kupić najwygodniejsze, tanie spodnie jeansowe polecam Pull and Bear.

Kosmetyki:

Avon. Maseczki na włosy PlanetSpa, mgiełki ,   Rossmann. fluid Under Twenty bardzo skuteczne Hebe. zazwyczaj pudry. Nie mam wybranego ciągle szukam udcienia do swojej bladości


10. Na jaki kolor najbardziej lubisz malować paznokcie? 

Biel, szary, miętowy.



I to na tyle  życzę miłego dnia <3 

 na zdjęciu Olka na tle Topoli :D A obok  torba  jak to mówią a raczej tylko ja duża brązowa :D

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się zdjęcie z bransoletkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) , a mnie bransoletki :)
      Listek Avon, reszta to SinSay

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w banery wszystkich sklepów ? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń