niedziela, 22 czerwca 2014

Seriale

Dziś.. nie moda a seriale.
Wielką fanką seriali nie jestem, lecz kiedy jakiś mi sie spodoba to ten jedyny..aaa co do tego jedynego.. Nie mogę zdecydować się nad paroma. A oto one.


1.   Na pierwszy rzut Awkward. 
      

Myślę,że słyszeliście o tym serialu. O problemach Jenny Hamilton. Szarej szkolnej myszki, która przez nieszczęśliwy wypadek podobno "próbę zabójstwa" zostaje zauważona w szkole. Wieczorami bloguje o swoich problemach i rozterkach, a nikt nie może powiedzieć, że jest ich mało. 
Serial trwa od 2011 roku. Ja odkryłam go mniej niż rok temu? mniejsza o to. Już jestem na 4 sezonie. bardzo polecam. 


2.  Otwieramy kopertę... drugie miejsce zajmuje  serial  Pamiętniki Wampirów
        

Tak nie mylę się ani nie pomyliłam. miejsce drugie choć niektóre z was mogły by mnie za to zabić. 
Serial dobrze znany za wiele rzeczy lecz najważniejsze to nic innego jak pan śliczny Damon Salvatore. No nie zapominajmy o braciszku Stefanie, ale kto by tam sie na niego patrzył przy tych ładnych ząąą.. o czym to ja? 

no tak.. kheeeem

3. Powrót do brutalnej rzeczywistości Pretty Little Liars zajmuje miejsce trzecie.


 To już piąty sezon, a ja nadal nie mam dość. Poszukiwania "A"  Zaginiona dziewczyna która okazuje się być żywą? 
jeeep. mój klimat



Z bajkowych mangowych poleciłabym  Awatar: Legenda Aanga  


Przygody młodego chłopca  w baśniowej opowieści pełnej niezwykłych ludzi i duchów. Naród Ognia próbuje przejąć panowanie nad światem. Opór stawiają mu pozostałe ziemskie nacje: Plemiona Wody,Królestwo Ziemi oraz Nomadowie Powietrza. W każdej z nich żyją magowie - ludzie posiadający władzę nad jednym z czterech żywiołów. Jednak świat może uratować tylko Awatar - jedyny mag, który panuje nad wszystkimi żywiołami. Jest nim dwunastoletni Aang, który musi pokonać liczne przeszkody i wykazać się ogromną odpowiedzialnością. Niesamowita opowieść o przyjaźni, honorze i uczciwości, łącząca filozofię i tradycyjne wschodnie sztuki walki z elementami mistycznymi.

 Awatar: Legenda Kory tak brzmi podobnie :)

Kiedyś również oglądałam seriale takie jak  Plotkara, Agenci NCIS, Przyjaciele, Przygody Merlina. jednak jeżeli polecić to te wyżej wymienione. Mogę je oglądać w kółko i jeszcze raz.

Cóż nie mogę nic dodać ująć też nie. zainteresowani serialem? :) klikajcie na linki. piszcie komentarze. zapraszam do wspólnej obserwacji. odwdzięczę się.


A jakie są wasze ulubione seriale? ;)

7 komentarzy:

  1. Z tych seriali najbardziej lubię Pretty Little Liars i Awkward. :)
    http://juulia-juulia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super seriale, najbardziej lubię Pretty Little Liars, już 5 sezon <3
    obserwujemy?daj znac :*

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 3 znam tego pierwszego nie znam :)
    http://wszystkoinic45353.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. boże inna kocham ten serial ♥
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam kiedyś, teraz PLL :)
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki sheinside?
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html
    Napisz a spróbuję się odwdzięczyć, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam ulubionego serialu bo co jakiś czas mi się zmienia :)
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresował mnie pierwszy serial, pierwszy raz o nim słyszę i chyba przyjrzę mu się bliżej.

    Prowadzisz ciekawego bloga :)
    Obserwuję i pozdrawiam!

    picture-of-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń