środa, 11 czerwca 2014

O mnie O Blogu

Będzie to blog modowo, fotograficzno, kosmetyczno życiowy. MÓJ . Czyli dziewczyny której wszędzie jest pełno i wszystkiego chce próbować. Dlatego szybko się za coś biorę i szybko z tym kończę. Pasja? Fotografia, kosmetyka oraz Moda.

Nie jestem sztuczna. Nie znoszę sztuczności. Szybko potrafię się zaprzyjaźnić. szybko wnerwić. szybko stracić kogoś bo nie potrafię utrzymać tego kontaktu. Nie obrażam się  jeżeli ktoś mnie nie polubi, nie odgrywam scen  typu "ojeej i co ja teraz zrobię...  pomocy opuścili mnie" nie Nie robię tego i nie zamierzam. jesteś to jesteś, a jak cie nie ma to trudno. 

Nie znoszę tych początków kiedy trzeba kogoś poznawać od podstaw. Nie znosz dlatego podchodzę do tego bloga oraz do was moi przyjaciele z otwartą piersią. Mogę was nazywać przyjaciółmi prawda? Oczywiście, że tak. To będzie najleprze rozwiązanie, a więc mam na imię Aleksandra pochodzę z Bytomia, mój rocznik to 94. 

Witam na moim blogu i mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej 

Jestem silna bo życie nakazuje mi taką być. Naprawdę jestem słaba i to bardzo lecz staram się to ukryć jak najgłębiej.                                                                                          

3 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! Pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga.:) Jestem jego bardzo ciekawa kolejnych postów.:) Miło by było jak byś umieściła na blogu "obserwatorzy" chętnie bym zaobserwowała Twojego bloga.:) Jak to zrobisz to daj mi znać.:) I miło mi będzie jak również zaobserwujesz mojego bloga:) PS. Wyłącz weryfikację obrazkową. :)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia już widać, że będzie ci coraz lepiej szło :) <3

    OdpowiedzUsuń